Wednesday, October 8, 2008

i got special request....hahahaha!!!

huh,ada special request!!! hahaha!!! klu nk compared labuan life with kelantan life.....rasenye xder beza????!!! erm,rasenye ade beza ckit kot... dari segi social tu,kt cni kurang ckit,so dosa aku pn less than labuan life!!!hahaha... waallahualam... tapi,mmg betul ar at least, byk benda yg mengajar aku... kat cni,aku mcm melengkapkan pengembaraan aku; pengisian yg memaknakan hidup. yang mengajar aku erti perpisahan,kerinduan(kat mak aku je...hehehe),kesabaran yang mngkn mematangkan aku... kalau kat labuan,mungkin aku hny bergaul ngan orang2 tertentu..eespecially,ngan title aku sbg 'kembar' and amk kepada 'orang semenajung'!!! ngan title tu,byk benda yg memungkinkn aku terus 'di anti' dan 'di anaktiri kan' orang2 yg mempunyai autoriti!!!! entahlah...yg pasti org labuan pny sentimen kaum yg xmatang... sape yg xcaye meh dtg labuan!!! hahaha!!! kat cni plak...aku idup cam biasa belajar erti kesederhanaan(mcm yg aku sebut td...)... punyai 'sesuatu' yg insyaalah akan aku gunakan in future... apapun, aku harap kesederhanaan aku, akan bukak mata org2 labuan yg aku juga pny wawasan(ayat zombie kg pisang!!!hehehe...) nk majukan bangsa aku sendirik!!! mikir dirik,ar kawan!!! dan,yg pasti my journey will be done after i complete my study!!!

1 comment:

Anonymous said...

"kalau kat labuan,mungkin aku hny bergaul ngan orang2 tertentu..eespecially,ngan title aku sbg 'kembar' and amk kepada 'orang semenajung'!!!
ngan title tu,byk benda yg memungkinkn aku terus 'di anti' dan 'di anaktiri kan' orang2 yg mempunyai autoriti!!!!
entahlah...yg pasti org labuan pny sentimen kaum yg xmatang...
sape yg xcaye meh dtg labuan!!!"

pernah terlintas ka di fikiran, mcmana org labuan dilayan di semenanjung? not that different from ur experience. let's not say about KAUM. peace brother.