Tuesday, March 31, 2009

Menanti Penerbangan Balik Ke Labuan!

~mengantuk, letih yang masih belum menghilang~ ~resah, gembira, ingin kembali ke Labuan~ ~tenang, suka, teringat ingin berjumpa sahabat lama~ ~tertanya, bilakan berakhir penantian ini?!~ ~sebentar tadi, selepas tiba di KL, berjumpa dengan Piko a.k.a. Datu Mohd Syafiq~ ~amek gambar dengan beliau ni~ ~jalan-jalan kat KLCC~ ~ujan turun dengan lebat~ ~erm, ingat dapat jumpa ngan mimi, baba, ida and my boy Tapa!~ ~sayang, sume dah ada program memasing~ ~ida and tapa pegi sekolah~ ~lepak sebentar~ ~balik ke airport, macam-macam perlu diselesaikan~ ~rasmi, tak rasmi, sume dah terancang rapi dalam kepala~ ~balik Labuan, membelai rindu kepada keluarga tu penting~ ~my friends, kalau nak jumpa aku wat appoinment first! ;p~ ~sekarang ni, still kat LCTT~ ~duduk depan CIMB Bank~ ~pedulik apa orang lain kata, aku bukan pengemis jalanan, meskipun pagi ini aku memegang title itu buat seketika!~ ~menulis, membaca, memerhati setiap tingkahlaku pergerakan warga kota kesibukan ni~ ~diari Langkawi aku postpone, mungkin esok tengahari baru lengkap by sequence~ ~thanks a lot to everybody to whom reads my entry!~

3 comments:

Qaiyum said...

Rindunye Kat Labuan. Aku Penah Dok Labuan 4 Tahun. Huhu.. Masuk Darjah 4 Dah Pindah Semenanjung. Rindu Gak Kat Pulau Kecik Tuh. InsyaAllah Nanti Ade Peluang Mendarat La Jugak Kat Sane.

fahana_ann said...

bike nak p sane ek?huhu

Al-Rashid Zulkefli said...

Salam Semua,

Qaiyum,
Ya, kita sama-sama merindui kenangan waktu kecil. Waktu aku kecil aku dibesarkan di Semenanjung.

fahana_ann,
jom ar pg Labuan, best tau!
;p