Monday, May 25, 2009

From Twintech's Kitchen!: "Aku C.O.D."

Salam Semua.

Aku malas sebenarnya nak citer panjang. So, dipendekkan citer today is my turn as COD (Chef Of The Day) bagi sesi minggu ni. Huh, penat memang penat sebab tu aku malas nak citer panjang.

Singapore Food Menu is my menu of the day. Actually, tak banyak tradition food from Singapore because this country macam copy-paste resepi Malaysia. Sorry, Singaporean! Multi-racial maybe. Aha!

List of menu as followed:

appetizer: rojak singapore

main course:mee jawa singapore

dessert: coconut jelly

beverage: lychee juice

Crew:

1. Za

2. Ruby

3. Udin

4. Cheker

5. Mimi

By the way, hari nie hakikatnya aku kekurangan crew. So, working hard!

That’s all, everybody!

4 comments:

Anonymous said...

belabih.....!!!!!!!!!
haha
nyamn kn ni?
sakit parut plg krg mkn..
bria2..haha

meersha said...

belabih.....!!!!!!!!!
haha
nyamn kn ni?
sakit parut plg krg mkn..
bria2..haha

Pagayaman said...

eemmm... boleh tahan usulnya.

Lain kali mun mulih ke Labuan buat kerja amali (tidak resmi) di Pagayaman....

Al-Rashid Zulkefli said...

Salam,

Meer,
Eh, ko ani bukan kan memuji kan mengatil aku tah pulang.
Jangan jeles ah, full-house geng time ani!
Hahahaha!


Pagayaman,
Dont judge a book, by it's cover; memang nyaman!
Hahahahaha!
;p