Saturday, December 25, 2010

2010 ke 2011.-tiada harapan padu.

Salam.

Natal cuma hari. Aku sedang bercuti, menghabiskan sisa-sisa 365hari 2010. Beristerirehat bersama sahabat-sahabat amat menyeronokkan dari bercuti sendirian. Apa impian 2010? Sudah dicapai, atau sudah lerai lantaran terlalu banyak aku kejar?Kejar-digenggaman- terlerai. 3 words that you can describes what happen to my life. The things that get into my life, aku seronok. Berdepan masalah, mencari penyelesaian, merombak kehidupan. heh!







Ada yang tanya, camane 2011? Aku ada banyak perancangan 2011. Nak listed 1 by 1 memang letih. Entah terkejar atau tidak. Tapi, setidak-tidaknya aku sudah sedia berAKSI ke arah itu. AKSI apa? Tunggu je la. Aku malas nak tulis dulu, tak surprise la kan? hehehe..... AKSI 2010 sudah aku tutup, sedikit awal dari sekalian korang. 6hari mendatang aku cuma mahu berehat. Penat dengan AKSI 2010. Aku sedang menanti/merancang AKSI 2011.








Ada AKSI sahabat-sahabat yang buat aku terINSPIRASI, ada yang buat terKESIMA,terKELU. Antara percaya atau tidak.

Oh, ya Natal. Selamat Hari Natal ya! Happy New Year!


p/s:
jangan ada yang "tercuti 3bulan" kerana Tahun Baru!



penutup AKSI 2010!

No comments: