Wednesday, January 19, 2011

climax ejakulasi rindu.

mana kau?
seharian, semalaman aku sendiri.
sudah kering ayat kerinduan.
sudah mati lembapan percintaan.

aku mahu kau.
peduli apa durjana jalang ditepian.
peduli apa sama perempuan-perempuan Facebook.
apa ada pada mereka?
paling tidak mampu mereka pecahkan climax ejakulasi rindu ini.

mana kau?
lagi.
aku berejakulasi sendiri. climax? nah, pandai-pandai kau la!

kehilangan, kekeringan, kerinduan.
tinggal sendiri.
cuma kau mampu pecahkan climax ejakulasi rindu aku.

please, jangan pergi jauh.
please, jangan kau terasa hati bila aku busy.
please, please... I love you!


p/s:
sayangkan isteri tinggal-tinggalkan?

1 comment:

Anonymous said...

slm saudara uncle shah,,

sy adalah pengikut setia blog saudara,setiap yg saudara coretkn akn sy bca dan sy amati dgn teliti,kdg2 dgn mengunjungi blog saudara ini membuatkn minda sy terbuka,,teruskan usaha saudara,,sy pasti myokong saudara,,slm..