Wednesday, February 13, 2013

Jika Esok Saya Pergi....

Jika esok saya pergi,
awak dah tak susah nak kejutkan untuk solat Subuh.

Jika esok saya pergi,
awak dah tak tergeliat nak pujuk-pujuk kalau saya masih merajuk.

Jika esok saya pergi,
awak dah tak perlu kusut kalau saya asyik marah-marah.

Jika esok saya pergi,
awak kena cari pengganti. tak hensem macam saya pun tak apa.
saya nak dia sayang awak sama macam  saya sayang awak.

Jika esok saya pergi,
tolong jaga bunga terakhir ni elok-elok.

Jika esok saya pergi,
awak kena kuat. jangan nangis.
masa tu saya dah tak ada nak kesat air dekat mata awak.

Jika esok saya pergi,
didik anak dengan peribadi yang elok. ajar dia doa sama untuk saya.


Jika esok saya pergi,
saya nak awak tau jika Allah izin saya masuk syurga 
saya akan bawa awak, pimpin tangan awak dan kita jalan masuk Jannah sama-sama.
heh.


1 comment:

Anonymous said...

With havin so much content and articles do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?
My site has a lot of exclusive content I've either created myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the internet without my permission. Do you know any solutions to help reduce content from being stolen? I'd certainly appreciate
it.

Feel free to visit my web page; buying a car with bad credit