Wednesday, July 31, 2013

Gua tak dak buat salahkan?

Memandangkan tahun ni kali kedua selepas 2008 Aidilfitri gua sambut di Kota Kinabalu, izinkan gua merafakkan  Salam Aidilfitri 1434H/2013M  pertamanya kepada seluruh ahli keluarga di Labuan The Great, Brunei Darussalam, Negeri Sembilan dan Johor;

Rakan rakan dan guru guru sekolah rendah gua SKLT, Batch 1996-2001.Nak petik nama satu satu boleh buat lemau jugak ye dak?

Rakan rakan, guru guru dan kakitangan SMK Lajau Batch 2002-2006 yang menyaksikan kenakalan gua,

Rakan rakan sepengajian IUCTT K.Kinabalu dan juga IUCTT Kota Bharu, rakan rakan kepimpinan Majlis Perwakilan Pelajar 2009-2010; dan juga warga akademik seluruh IUCTT; 

Rakan-rakan pengurusan/kakitangan Grand Dorsett Labuan, Hyatt Kinabalu, Holiday Inn, Baskin Robbins M'sia, Billion Pavillion Resort, dan juga JA Business Management; 

Kenalan, Tan Sri/Puan Sri, Datuk/Datin di seluruh Malaysia; dengan ucapan;

Gua tak dak buat salah kan? 

No comments: