Tuesday, March 22, 2011

lancapan terindah untuk hidup ini.

 lu pehal rashid nak mencarut ni?
keh keh keh!


lancapan terindah.
bila gua pikir ni langkah terbaik gua teruskan.
gua nak jadi macam-macam dalam dunia ni.
nak jadi suami yang cool. daddy yang cool.
nak jadi ketua yang cool. rakan yang cool.
macam-macam!
tapi dalam politik gua nak jadi defense
tu pun kalau gua masuk politik.

lancapan yang tak indah.
gua cepat bosan dalam pekerjaan yang lakarannya manusia yang memandang bakat mengampu.
bukan kemampuan.
dalam industry kerja, bila kau mengampu kau akan dipertahankan.
kalau degil sikit ko standby lah untuk dijatuhkan.
anytime!
ability? tolong campak tepi kemaluan sendiri!

ini lancapan terindah gua.
kalau gua quit sambil buat huru-hara, baru rare!
hardcore katanya!
keh keh keh!
jap, gua tak sejahat tu.
gua da rasa penat dengan terus merantau.
si pulau kecil memanggil agar aku melancap di sana.
KL, sori la. gua tak betah kat sini.
chenta gua kat sana.
menagih kekasih nya bersetia.
yang berkata, "itu lancapan terindah untuk hidup kita"


p/s:
gua dapat offer kat Langkawi. rakyat langkawi mai habaq apa best kat sana?!
keh keh keh!

No comments: