Friday, March 6, 2009

Minggu Stress Datang Lagi!!!!

Salam Semua.
Ilustrasi di atas memang sesuai dalam mengambarkan situasi aku dan sahabt-sahabat pengajian di Twintech masa ni. Dalam kiraan masa 2 minggu lagi, final exam akan kami hadapi!!! Huh, cukup ke persediaan diri??!!! Situasi macam ni, cukup mendatangkan tekanan dalam diri!!! Bukan mudah sebenarnya, menjalani hidup sebagai Student Hotel ni. Practical class, presentation (adat la kan???), assignment, aktiviti dan jadual yang padat!!!! Memang cukup mendatang "renjatan emosi"!!! Kesannya juga cukup hebat dalam kehidupan seharian. Bayangkan, pendrive yang biasanya aku gunakan pun aku boleh lupa kat mana aku simpan!!! hahahahaha Satu isu yang mendatangkan kelucuan kepada teman serumah!!! Dalam hati cuma boleh berkata; "Da tua betul ke aku ni??!!!" Dalam melilau mencari menatang tu, akhirnya baru dijumpai lebih kurang 9 jam lalu!!!! Selepas 2 hari, baru jumpa balik!!! Tu pun, nasib baik jumpa time aku nak cuci baju dan seluar!! Kalau tak, abes semua benda-benda dalam pendrive tu kena buat balik!!! Alhamdullillah, hati kecil masih bersyukur!!! Berkemungkinan besar, kalau tak dijumpai aku akan masuk hospital!!! Stress yang melampau!!! hahahahahahaahha Hasilnya, minggu ni; memang bukan masa untuk duduk melepak sepertimana yang aku lakukan di bulan-bulan yang lepas. So. kebiasaan ni terpaksa aku lupakan sementara waktu!!! Dont worry friends, kita sambung lepak lepas cuti sebulan nanti!!! Confirm banyak citer!!!! hahaahahaha Alright, time's up!!! Doakan saja kejayaan aku dalam final exam kali ni!!! ;p Wassalam.

2 comments:

fahana_ann said...

good luck..adat belajar..terase nak pecah otak pu ade kekadang..huhu.pengalaman mematangkan dan mendewasakan..dah nak 20 kan..huhu

Al-Rashid Zulkefli said...

Salam,

fahana_ann,
thank you wishing me!!!
jangan sebut 20!!!
hahahahahaha!!