Thursday, March 26, 2009

Berlalu Dengan Kebosanan!

Salam Semua.
Hari ini, beberapa jam sebelum bergerak ke Langkawi berlalu dengan kebosanan! Nak keluar pun malas! hahahahahahahah Rasanya, episod memalaskan diri mungkin akan bermula. Ye la, sebelum ni nak tidur pun ala kadar. Erm, tapai tidur secara melambuapau boleh melumpuhkan ketajaman akal fikiran plak! Huh, rasanya aku perlu menulis sedikit catatan sebelum masa untuk bermalas-malas tiba! Keibukan minggu ini, buat aku terlupa yang beberapa orang housemates aku masih berdepan dengan kertas peperiksaan hingga ke hari ini. Eh, aku sorang je kat rumah ni yang abes 24 hb aritue ea? haahahahaha! Kiranya aku ni bernasib baik, so peluang untuk menghidap darah tinggi tu memang kurang berbanding ngan senior aku ni! hahahahaahahah Minggu ini, rasanya peluang untuk menghela nafas lega terlalu luas! Relax! Kesibukan dalam minggu ini buat aku terlupa untuk menghubungi ibu tersayang! Wah, mama pn seakan tidak sabar bertemu anak teruna beliau ni! hahahahaahah! Be patient, ma. Malah, ada pesananan ringkas yang tidak sempat aku balas, exen calling from my friend! Im so sorry, friends! See you in Labuan, next week! Sebulan bercuti selepas ni, mungkin terasa berlalu dengan pantas! Mungkin ya, mungkin tidak! Oh ya, sebelum terlupa ada satu video yang aku nukilkan khas buat sahabat pengajian ku beberapa hari lalu. Bertemakan "Gemuruh" nyanyian Faizal Tahir, semga ianya akan mengemuruhkan lagi hati dan perasaan kita untuk berperang dengan teori-teori study! Hahahahaha! Biarpun, pembikinan video ini hanya sebagai satu percubaan baru, aku harap ia akan kita hargai, sebab gambar dalam video ini mengandungi aktiviti kita sepanjang semester ini. Keep in tuch, friends! Erm, no words anymore! Just check out the picture as followed! Happy holiday to all Hospitality Student! Koleksi gambar dibawah adalah suasana sempena meraikan hari jadi KDYMM Sultan Kelantan. Check it out!
Memandang Dengan Penuh Harapan! The 3 Man Hoping To Loving?! Amen Dengan Gaya Poyo Bakar Meriam! Suasana Malam Di Hadapan Pintu Istana Negeri Kelip-Kelip Kilauan Lampau..... Salah Satu Pintu Gerbang Kayu Yang Dinyalakan Laluan Jogging! Dalam Kegelapan Ada Sinar! Sisi Yang Sama!
Susur Masuk Ke Pintu Gerbang Istana Negeri Kelantan

1 comment:

Pemuda IKS said...

Salam perjuangan,

Tahniah kepada semua yang menang bertanding. Kepada yang kalah, anda belum gagal sepenuhnya dan jangan jemu meneruskan perjuangan.

"MEMPERKASA GENERASI BARU"

Pergerakan Pemuda
UMNO Cawangan Taman IKS
Bahagian Batu WP

http://pemudaiks.blogspot.com