Thursday, July 9, 2009

Semalam Yang Hangat!!!

Salam Semua.
Lama aku tak update blog ni, bermula dari pertengahan bulan lalu sehingga ke awal bulan ini. Cuma 1 entri dimasukkan beberapa hari lalu. Kesibukan dengan pelbagai tugasan dan perkara rasmi sebagai seorang pelajar. Alhmadullillah, biarpun kesihatan aku ditahap yang agak "kurang" tetapi the people around always give moral support. And, I still can survive; Alhamdullillah. Beberapa hari ni, cukup tenang. heh! Class pon tak berapa peak, so aku boleh duduk dan menelaah internet sepanjang malam. Jadual waktu untuk tido malam pon semakin teratur. Aku semakin terbiasa dengan situasi relax, relax.. but, still can thinking! Semakin aku relax, semakin cepat plak masa berlalu. Sedar tak sedar da kat bulan Rejab. Bulan penuh rahmat. Patut la hati aku semakin sejuk. Oh, Syaaban ni aku akan sambut harijadi mengikut tahun Islam. "Kesejukan" ni la yang membimbing ketenangan aku. Hahahaha!!! Ramadhan kali ni, insyaallah aku akan sambut di Labuan setelah 2 tahun aku tak berpuasa di sana. Alhamdullillah, perjalanan ini dan Ramadhan kali ini cukup, cukup bermakna. Disambut bersama family!!! Insyaallah, aku akan terbang ke balik ke Labuan bulan depan 28hb Ogos selepas selesai dengan final exam. Cuti sebulan tu, bai!!! Sehingga minggu ke-2 Syawal. Anyway, masa yang sedikit ni aku gunakan untuk menulis melepaskan segala yang terpendam!! Semalam yang hangat kini telah dingin. Seiring dengan kedatang bulan-bulan rahmat......
kaki punya bicara: ramadhan datang lagi sejuta rahmat, penuh berkat penuh rahsia nikmat....

No comments: