Monday, April 13, 2009

Catatan Dari Labuan: Edisi Bahasa Brunei

Salam Semua.
Erm, batah nda ku update this blog. Stil busy actually, nda jua busy banar la. This entry ada pelik sikit aku kan masukkan sedikit ayat-ayat power urang Brunei. Batah banar wa nda bekurapak brunei. Biar tia ada yang paning membaca. I'm a real Malaysian! hahahahahahaha Di Labuan ani, aku kesiukkan jumpa balik member lama. Ada yang tangah mendaki title usahawan like my twin, ada yang masih study macam aku. Ada jua jua yang bekeraja. Time ani tah, usai banar kan menulis. heheheheehe Eh, time's up aku kan ke KK lagi esok. Ada kerajaa ku di sana. See u there! ;p

4 comments:

Ramlen Salleh said...

Salam.. Au kali-kali ku melawat blog biskita ini jua update.. bah mun sudah di Labuan atu dapat tah kitani bejumpa pakah ah !! Amai jua kawan-kawan blogger ku sudah bekurapak pasal blog kitani...

Panglima Perang Cyber said...

Salam Tuan..

blog tuan terpaksa dikeluarkan sementara dari senarai list BPN kerana tidak memenuhi syarat2 sbg ahli BPN..

Sepatutnya tuan perlu letak chatroll BPN di sini juga.

maaf atas kesulitan!

Jika blog tuan didapati sudah memenuhi syarat2nya maka ia akan kembali diletakkan di dalam senarai Blogger BPN di blog saya..

Saya juga akan bagi kod logo BPN versi Flash melalui Yahoo Messenger untuk dipaparkan di sini..

Sekian, terima kasih..

Al-Rashid Zulkefli said...

Salam,

Gagak,
ok nganya tu,bila tah kan bejumpa?
esok aku ke KK, ada keraja ckit.
16hb aku balik
;p

peminatjutawan said...

lama tak berjumpa sahabatku...satu cerita yang menyentuh hati....ramai juga dikalangan sahabat saya begitu..tetapi sebenarnya masa tidak boleh diambil balik cuma gunakan masa yang ada untuk berubah..perubahan perlu ada tidak kira jauh mana usaha kita..dan tentu perubahan kepada sesuatu yang baik setiap hari adalah yang dituntut oleh agama