Thursday, April 23, 2009

Catatan Dari Labuan: Welcome To Blogspot Mr. Piko!

Salam Semua.
Hari ni, dalam keboringan yang melanda aku dapat tau Mr. Piko da join blog! hahahahahaha So, now I wish you Mr. Piko a.k.a Datu Mohd Syafiq; "welcome to the club!" Aku bukan seorang blogger yang punya pengalaman hebat tapi experience beberapa bulan ini, bergelumang dengan dunia blog buat aku sedikit punyai ilmu tentangnya. Blog ko tu perlu sedikit perubahan, sesuai dengan jiwa music ko. Aku cukup berbangga bila tengok entri ko yang menghargai jasa Tun Datu Mustapha(datuk ko) dengan mengetengahkan gamabr yang jarang dikeluarkan media tempatan. Mungkin sebelum ni, umum tidak mengetahui yang Arwah Tun punya bakat dalam bermain alat music. So, sesapa yang nak berkenalan dengan sahabat aku ni boleh link kepada http://www.d2piko61sinister.blogspot.com.!

3 comments:

fahana_ann said...

heheh..mesto seronok qayyum dengar sek dia dah jadi sek elit..confrm terbang ke sana gak nanti..
member aku pun dah trjebak ngn brblog..huhu..banyak kebaikannya..tapi,brgantung pada diri

Al-Rashid Zulkefli said...

Salam,

Yup, depends on yurself!

Da2piko said...

haha....
thx la eh...