Sunday, June 28, 2009

Antalogi Sebuah Kenangan: "Kehilangan"

Salam Semua.
"Kenangan"- sesuatu yang menghidupkan aku, kamu, mereka dan semua. Kenangan juga mampu membawa kita menoleh kepada asal-usul diri. Begitulah hidup, yang datang pasti akan pergi. Yang pasti, kenangan akan ditinggalkan. Aku tulis ni sebab aku rasa kehilangan, one of my best lecture. Someone, who lead me, teach me a value of life.No words can describe as what we feel now.Hampir 365 hari ni, semuanya berlalu dengan penuh makna. Meskipun, aku masih tidak mamppu mentafsir jalanan dihadapan tapi aku tahu setiap yang hadir dalam hidup ni penuh dengan makna tersendiri. Begitupun, tatkala menerima berita ni sebentar tadi, aku tetiba je rasa sedih. Antara percaya dan tidak. Hakikatnya, inilah situasi kolej aku. Pensyarah datang dan pergi, at anytime. Anyway, I wish U; Ms. Salimah good luck and happy always! We will miss u!
Ms Salima(2 from Right)

No comments: