Thursday, February 19, 2009

Catatan Dari Hati: Seminggu Yang Berlalu

Salam Semua. Minggu ini betul-betul buat aku susah nak bernafas!!!! Huh, masa???!!! Alangkah indah jika zaman kanak-kanak dulu dapat aku ulangi semula!!!! Hahahahaha!!! Fantasi yang takkan pernah jadi realiti!!!! ;p Hari yang betul-betul memenatkan, minggu berfikir dll!!!! Hari Isnin tu, aku jadi C.O.D. bagi student DHM. Erk, C.O.D. tu bermaksud Chef of The Day. Dimana, tugas-tugas di dapur aku yag conduct. Biasa la kan, student hotel; dapur dan kami yang tak boleh dipisahkan!!! hhahahahaahahaah ;p Macam biasa, tugas sebagai COD tu aku akan upload dalam post selepas ini. Insyaallah. Nampaknya, lepas ni aku terpaksa menjadualkan semula diri aku!!! huhuhuh Apatah lagi, baru dilantik sebagai Ketua Sidang Pengarang Buletin Terbaik (click here) minggu lalu. Terpaksa la aku buat homework mmengenai sukan local and international!!! Anyway, thank you very much to Abe Shah, my senior kerana memberi kepercayaan kepada aku untuk mengendalikan buletin sukan Twintech KB ni. Walaupun, aku ni tak minat dalam sukan!!!! hahahahahahaha ;p Oh ya!!! Hujung minggu ni, akan menjadi hambar!!! Pasal percutian ke Kuala Terengganu terpaksa dibatalkan saat-saat akhir kerana masa yang tidak mengizinkan!!! Allah!!! Nampaknya, satu akitiviti riadah yang baru perlu dirancang semula. Pergi ke pantai???!!! Insyaallah. Erm, sesiapa ada cadangan untuk aktiviti aku and my friends this weekend?? Give your respond please???!!! Nota Pendek: Lap top kena hantar sevice plak!!! huhuhuhu Internet server slalu masalah!!! Tempat korang pun macam tu ke???

4 comments:

fahana_ann said...

kadang2 jele..aku tak leh renggang dgn lap top walau satu hari..huhu..sayang laptop ku..jangan rosak tau..huhu
aku pun banyak kali plan nak meronda tak lepas2..huhu..bila lah mas tu tiba..maaf lame tak datang..hehehe
selamat memasak>_<

amiechomel said...

laaa. tak jadi mai trg ke? abih tu bila nak mai?

Tai said...

Ha, apa kata, bersihkan sekitar kawasan kediaman encik? ok tu. Di samping tu, bukaklah siaran Suria FM.

Al-Rashid Zulkefli said...

Salam Semua,

fahana_ann,
Tu la pasal, nipun keje banyak pending tak bley proceed!!!
huhuhuhuhuh
ape nak bua benda nak jadik.

Madam,
huhuhuhuhu
Da planning gempak tak jadik plak.
Insyaallah, dalam bulan 3 ni plak.

Mudah-mudahan la jadik, Insyaallah


Sedingin Salju,
Plan tu dah bua hari-hari!!!
hahahaahahaahah

Nampaknya, minggu ni jadik minggu memalaskan diri!!!
;p
"Tidur" and "Window Shopping"
?????