Saturday, December 6, 2008

Aidiladha 1429H- Di Rantauan

Salam Aidiladha 1429H kepada semua sahabat perjuangan, guru-guru, pensyarah-pensyarah serta semua yang mengikuti perkembangan diri dan blog ini. Tahun ini, seperti jua sebelumnya Aidiladha aku sambut di rantauan. 2 tahun lamanya, menyambut raya tanpa keluarga di sisi. Tapi, inilah pengorbanan, walaupun bukan Ismail yang menyembah diri kepada bapanya untuk disembelihi. Semoga, pengorbanan ini, akan membuahkan kejayaan hidup yang aku idamkan. Harapnya, Aidiladha ini akan memberi satu makna dalam diri masing-masing untuk berhijrah juga demi agama yang dicintai. Insyaallah... Salam Aidiladha 1429H!! Catatan: Aku akan bercuti menulis, bagi mengurangkan kesedihan di hati. Hehehehe... Selamat Hari Raya Aidiladha!!!

7 comments:

amiechomel said...

alala apsal shedih2 ni... relax ah... shedih sebab raya jauh dari keluarga ke? i dari form 1 sampai form 5 raya (haji le) kat asrama tau, memang tak pernah balik kg, raya puasa lak after 3 thn raya kat labuan, baru thn ni dpt balik... itu semua pengalaman yg mematangkan kita...
ke ada sebab lain sedih tu...

AbgTuah said...

Salam Tuan, blog ini menghina Islam, kita perlu perangi blog ini,

http://surind.blogspot.com/2008/12/hajj-most-shameful-journey-in-history.html

Sumber diperolehi daripada ahli BPN FAZRULLs

Anonymous said...

Selamat Hari Raya Qarban, Bro .

LEKIR said...

Assalamualaikum,

Mari kita flagkan blog surind kerana Allah

Al-Rashid Zulkefli said...

madam,
heheheh...
takder ar sedih sangat...


BPN.
ayuh perangi!!!

LEKIR said...

Assalamualaikum,

Mari kita flagkan blog pedestrianinfidel.blogspot.com kerana Allah

sahabat gunung said...

Salam perjuangan buat Uncle Shah dan sahabat-sahabat bloggers yang lain.

Hancurkan mereka yang mahu menghancurkan Islam, demi Allah.... semoga perjuangan kita akan terus bersemadi dan diberkati Allah juga hendaknya.